Calvin Kleins höstkampanj för 2022 är framtagen tillsammans med kreativa talanger som bidrar till att forma kultur på sitt unika vis. Se klassiska silhuetter uppdateras - men även nya med en touch av 90-tal.

Medverkande talanger i kampanjen är skådespelerskan och regissören Chloë Sevigny, artist- och skådespelaren Dominic Fike, världsstjärnan JENNIE, artisten, låtskrivaren och skådespelerskan Michaela Jaé Rodriguez, aktivisten och skådespelerskan Susan Sarandon, producent och skådespelaren Yahya Abdul-Mateen II, följt av modeller Akon Changkou, Efron Danzig, Fran Summers, Kade Holt, Lila Moss, Precious Lee och Rianne Van Rompaey.

I kampanjen presenteras nya silhuetter och looks av underkläder och loungewear, däribland produktlinjen Embossed Icon som har en uppdaterad design av Calvins Kleins klassiska logotyp i ett repetitivt mönster. Bonded Flex består av underkläder framtagna för en maximal komfort med sin skräddarsydda passform. Båda produktlinjer är gjorda av en blandning av återvunnet material.

Linjen Modern Cotton moderniserar några av Calvin Klein's mest ikoniska underkläder med nya nyanser och passformer, inspirerade av 90-talet.