• Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein

Calvin Klein visar upp kampanjen ’The Language of Calvin Klein’

Fortsätter utforska personligt uttryck och kreativitet

Under sommaren lanserade Calvin Klein kampanjen "CKunfiltered Jeans". Inför hösten är de tillbaka med en helt ny lansering. Den här gången visar de upp den nya kampanjen "The Language of Calvin Klein". Det innebär att de öppnar ett nytt kapitel i deras movement #mycalvins.

I "The Language of Calvin Klein" fortsätter Calvin Klein utforska personligt uttryck och kreativitet. I deras senaste multimedja kampanj har de med sig flera artister och kreatörer. Däribland Kaia Gerber (modell och skådespelerska), Damson Idris (skådespelare), Deb Never (sångare), Dominic Fike (sångare och skådespelare), Jennie (sångare), Francesca Scorsese (skådespelare) and Moses Sumney (sångare och författare).

 I kampanjen får vi se flera nya plagg inför Fall 2021. Calvin Klein utvecklar bland annat flera av deras klassiska designs. De kombinerar komfort med minimalism i allt från underkläder till jeans, hoodies och T-shirts. 

Spana in alla bilder från "The Language of Calvin Klein"!

  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein
  • Foto: Calvin Klein