ASSC & Avi Gold visar upp sitt samarbete med CdG

Teasar kommande samarbeten för att fira lanseringen av det nya onlinebaserade CdG varumärket.

Nyligen avslöjade COMME des GARÇONS att man skulle lansera ett ”online-baserat” varumärke.

Nu visar man upp de första produkterna. De var via Instagram som Anti Social Social Club, Brain Dead och Avi Gold visade upp sina samarbeten med COMME des GARÇONS för att fira lanseringen av det nya varumärket.

ASSC x CdG t-shirten som visats upp har en co-brandad baksida med CDG och ASSC loggorna. Lanseringen startade i Japan igår i alla CdG-butiker som en del av 2018 Golden Week – en kampanj för att lyfta upp varumärket. En större release förväntas ske 17 maj på Dover Street Market i London, New York och Singa Pore samt CDG-butikerna i Paris, Seoul, Hong Kong, Bangkok och Singapore.

Ännu finns ingen information när produkterna släpps online. Håll utkik på Dopest för mer information och följ oss på Instagram för fler kommande samarbeten med det nya CdG online-varumärket.

https://www.instagram.com/p/BiGE3CkD6TE/?utm_source=ig_embed