Nu avslöjar skjorttillverkaren Eton och världsrekordhållare i stavhopp - Armand "Mondo" Duplantis ett samarbete. Tillsammans vill de ställa frågan "What Does it Take?" - och utforska självförtroende och prestationer. Något som atleten är mycket bekant med. Bland annat delar Mondo Duplantis med sig av sin syn på avgörande ögonblick.

Genom den nya kampanjen får vi följa med på en berättelse i fem kapitel som reflekterar de olika stadierna som leder upp till ett avgörande ögonblick. I Mondos fall - hans stavhopp. Det här blir starten på ett långvarigt samarbete mellan Mondo och Eton. Gemensamma värden för de två är: beslutsamhet, engagemang och viljan att sträva efter nya höjder.

"Att porträttera stegen som leder upp till dem avgörande ögonblicken är ett sätt för mig att dela min attityd. Jag hoppas att det kommer inspirera andra till att förstå vad dem är kapabla till att uppnå, och att det inte bara handlar om själva prestationen, utan hur man tar sig an det," 

Spana in hela kampanjen högst upp i artikeln - och håll koll på Dopest.se för fler nyheter från Eton och Mondos nya samarbete.