PUMA vill visa sig snabbast i världen med ny kampanj

Se stjärnor som Mondo Duplantis, Neymar Jr., Breanna Stewart & många fler visa upp kraften i snabbhet i "FASTER. FOREVER"

PUMA har lanserat sin första globala varumärkeskampanj på 10 år: FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do. Med målet att stärka PUMA:s position som det snabbaste sportvarumärket i världen, förmedlar varumärkets unika koppling till hastighet och bjuder in alla – både professionella och vanliga idrottare – att se världen som PUMA gör.

I år vill PUMA visa hur hastighet alltid har varit djupt rotat i varumärkets DNA. Viljan att vara snabbare och köra om andra ligger i allas natur, passionen för fart är helt enkelt universell. Kampanjen FOREVER. FASTER innebär att se sport och sportkultur på ett annorlunda sätt och i slutändan vinna på ett sätt som bara de snabbaste kan.

Till sin hjälp att förmedla budskapet har PUMA med sig toppidrottare i såväl kampanjbilder som en helt ny kampanjfilm. Vi ser bland andra Antoine Griezmann, Breanna Stewart, Christian Pulisic, Jack Grealish, Kai Havertz, Lamelo Ball, Luis Suarez, Memphis Depay, Mondo Duplantis, Neymar Jr, Sergio Aguero, Shericka Jackson, Yaroslava Mahuchikh och många andra.

”Hastighet är den superkraft med vilken de stora förändrar spelet. Precis som våra världsikoner Mondo Duplantis, Karsten Warholm, Neymar Jr eller Breanna Stewart vet vi att snabbhet är nyckeln till atletisk prestanda och vinster. Genom vår förmåga att väcka fart till liv bjuder PUMA in alla människor att bryta igenom sina egna gränser, låsa upp sitt personbästa och bli en bättre version av sig själva, så att de kan se spelet som vi gör”, säger Arne Freundt, VD för PUMA.

Senare i år kommer PUMA att presentera ännu mer av sin nya kampanj under sportevenemangen CONMEBOL Copa America, UEFA Euro 2024 och även sommar-OS i Paris 2024.