The Chainsmokers blir ambassadörer för Tommy Hilfiger

Popduon, The Chainsmokers, att vara globala varumärkesambassadörer för Tommy Hilfigers herrkollektioner.

I somras avslöjade Tommy Hilfiger att höstens herrkampanj skulle frontas av popduon The Chainsmokers och nu är äntligen kampanjen här. The Chainsmokers bildades 2012 och har sålt mer än 10 miljoner singlar och är i dagsläget den tredje mest streamade artisten i världen. Under 2017 vann duon priset Best Dance Recording Grammy med “Don’t Let Me Down” tillsammans med Daya och deras singel “Closer,” med Halsey prisades som Top Collaboration of the Year på Billboard Music Awards. Det var även den första videon med endast text att passera en miljard visningar på Youtube.

För första gången sedan 2010 kommer även herrkollektionen Hilfiger Edition att presenteras på Tommy Hilfigers visning under London FW den 19 september och lanseras samtidigt globalt på se.tommy.com. Där kan man även på förhand göra en lista på vilka plagg ur kollektionen man vill köpa och därefter lägga en beställning så fort de lanseras. Dessutom finns det även möjlighet att vinna biljetter till visningen i London, för mer information om tävlingsregler m.m registrerar man sig på nyhetsbrevet här.

 

Kika på kampanjbilderna ovan och kampanjvideon nedan!