Tommy Jeans lanserar vårkampanjen “Play To Progress”

Frontas av bl.a. Tems

Tommy Hilfiger och TOMMY JEANS är tillbaka med sin senaste kampanj och vårkollektion. “Play To Progress” bygger på koncepten kring lek och kreativitet. Kampanjen firar lanseringen av 2022 års vårkollektion bestående av, för TOMMY JEANS, klassiska streetwear-pieces i unisex-inspirerade snitt och storlekar. Kollektionen frontas i sin tur av den Grammy-nominerade artisten och producenten Tems, den virtuella influencern imma och BMX-stjärnan BikeLifeRex. 

“Play To Progress” önskar i kampanjens tre delar att uppmuntra unga människor till lekfullhet och kreativitet. TOMMY JEANS vill utforska nya sätt att inspirera till positiv inverkan och samtidigt förespråka en nyfiken och kreativ attityd. De tre talangerna som frontar kampanjen är alla framtidsnamn från olika platser i världen. Gemensamt förverkligar de konceptet att leka för att utvecklas, och det genom musik, internet och streetkultur. 

Kampanjen ”Play To Progress” lanserar i februari 2022. Kollektionen kommer gå att köpa via Tommy Hilfigers hemsida och i TOMMY JEANS butiker.