• Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se

Urbanears & Tove Lo i kampanj om att följa sin inre röst

Se bilderna från lanseringseventet i London.

Årets upplaga av London Fashion Week, som pågår fram till 18 september, smygstartade redan i torsdags. Fem intensiva dagar fullspäckade av modevisningar, event och presentationer- med besökare och gäster från hela världen. Veckan rivstartades av Urbanears och Tove Lo.

Utanför Supreme-butiken hade köerna ringlat sig långa tidigare under dagen, då releasen av ett utav årets hetaste samarbeten ägde rum. Nämligen kollaborationen mellan CdG och skejtmärket. Senare under kvällen, bara ett stenkast därifrån, skulle kvarteret återigen fyllas av köande människor. Denna gång berodde folksamlingen dock på något helt annat. I den smala gränden på Soho, inväntade människor Urbanears lanseringsfest. Företaget introducerade sin kampanj "Listen to yourself". Den nya satsningen riktar sig till kreativa individer som följer sin inre röst.

Lösgodis, bollhav och Frank Ocean-hyllning

Det första samarbetet görs med den svenska stjärnan Tove Lo, som fått skapa sin egna design på hörlurar och högtalare. I Soho-distriktet hade den mystiska klubben The Box omvandlats i Urbanears och Tove Los ära. Förutom klassiskt svenskt lösgodis och signaturdrinkar, fanns ett fotobås samt ett bollhav där besökarna kunde välja att mingla, eller ta fram sin lekfulla sida (hint: att slänga sig bland bollarna). Lokalen fylldes i takt med att kvällens höjdpunkt närmade sig - Tove Los framträdande.

Tove intog scenen och spelade succésinglar som "Cool Girl", "Habits" och "Talkig Body" samt en cover på Frank Oceans "How You Feel", innan hon avslutade showen och fortsatte festen vidare på dansgolvet. Kvällen blev en perfekt start på Urbanears nya kampanj "Listen to yourself" där Tove bland annat sagt:

 

"För mig handlar kampanjen om att våga lyssna till sin magkänsla – den äkta
känslan som kommer inifrån och som talar om vad du verkligen vill och vem du är".

 

Urbanears tycks minst sagt ha tagit till sig Tove Los inspirerande ord. Med ett flertal produktnyheter och det senaste samarbetet med The Chinatown Market har de valt att satsar stort, och bevisat att dem vågar ge sig in i lifestyle-kategorin. Spana in Dopest bilder från kvällen!

 

  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se
  • Foto: Dopest.se