Tiffany & Co släpper kollektion med Beyoncé

Spana in 'LOSE YOURSELF IN LOVE' här

Tiffany & Co. presenterar nu sin senaste kampanj LOSE YOURSELF IN LOVE tillsammans med ingen mindre än Beyoncé. Kampanjen är en hyllning till individualitet, kärlek och gemenskap – och inte minst kärleken till sig själv. Årets kampanj frontas av Beyoncé och symboliserar nutidens moderna kvinnliga förebild. Kampanjen är ett resultat av ett nära samarbete och en delad vision mellan Beyoncé och Tiffany & Co. och är den andra kampanjen som superstjärnan gör med smyckeshuset.

Kampanjen är fotograferad av Mason Poole med en tillhörande kampanjvideo skapad av Dikayl Rimmasch. Styling stod Marni Senofonte och Patti Wilson för och bland annat bär Beyoncé ett unikt Tiffany HardWear-halsband, skapat enbart för kampanjen. Halsbandet tog över 40 timmar att skapa med dess 18k guldlänk som är tre gånger större än det existerade halsbandet i serien.

För att fira den nya kampanjen och dess ledord så kommer det specialdesignade halsbandet produceras och finnas till försäljning i en mycket limiterad upplaga. Utöver det bär Beyoncé smyckeshusets mest ikoniska kollektioner såsom Tiffany Lock, Tiffany Knot, Tiffany HardWear och Tiffany T.

Kampanjen LOSE YOURSELF IN LOVE lanseras globalt den 7 september. Se bilder ovan!